27 januára 2013

BANÁNOVÉ MUFFINY ZO ŠPALDOVEJ MÚKY

Výborny recept na zdravé muffiny:). Sú častým olovrantom mojej dcéry a aj mojim.
Recept zo stránky weelicious.com.


Suroviny:

150g špaldovej hladkej múky
50g pšeničných klíčkov
20g kokosovej múčky
120ml medu
2 zrelé banány
60ml olivového oleja
1 vajce
1/2 sáčku prášku do pečiva















Postup:

1. Rúru vyhriať na 180°C. Muffinovu formu vymastiť a vysypať múkou.
2.Vyšľahať vajce, med, banány. Za stáleho miešania prisypať múku, klíčky, pr.do pečiva a olej. Stačí miešať len toľko aby boli všetky suroviny spolu spojené.
3. Piecť približne 15 minút.


Bon appétit.


0 komentárov:

About Me

Moja fotografia
Ceresnicka na torte
Slovenka zijuca uz peknych par rokov vo Francuzsku v Parizskom regione, s manzelom, 1,5 dcerou a dvomi pojasenymi kocurmi. Som vyucena cukrarka, momentalne na materskej. Pecenie aj varenie je mojou velkou zalubou, rovnako ako fotenie a preto aj vznikol tento blog.
Zobraziť môj úplný profil